1. Jaké služby Za Vratama nabízíte?
Mezi základní službu Za Vratama patří pronájem areálu na tři dny na svatbu či jinou akci a k tomu jsme schopni zajistit další služby, a to personál, nápoje a s tím spojené aranžmá samoobslužných barů, dekorace areálu a slavnostní tabule, fotokoutek, chill zóny na zahradě, koordinace svatebního dne, ubytování a v neposlední řadě také obřad Za Vratama.
2. Jakou máte maximální kapacitu na svatbu?
Maximální kapacita našich vnitřních prostor je 120 hostů. V případě venkovních svateb jsme schopni zajistit svatby i nad 120 hostů.
3. Jak je to u vás s nápoji?
Za Vratama nápoje zajišťujeme formou samooblužných barů. Proč? Až k nám přijedete, pochopíte. Celý areál je velmi rozsáhlý a členitý a my vám jej na vaši svatbu chceme dopřát celý k dispozici, abyste si užili jeho atmosféru a vychutnali si tak každé zákoutí. Proto ty bary. Připravíme limonádový a vinný bar, pak bar míchaných drinků a whisky&rum bar. Kromě limonád, lahví do baru míchaných drinků a piva si můžete láhve za korkovné zajistit sami nebo to necháte na nás. Domácí pálenka má u nás vrata otevřena a neúčtujeme žádné korkovné, protože svatba bez domácí slivovice prostě není svatba, že?
4. Je u vás omezena hudba?
Vzhledem k tomu, že se nacházíme na okraji malebné vesničky a velmi si vážíme našich sousedů, venkovní party s živou či reprodukovanou hudbou u nás může probíhat do 22 hod. a poté se kapela/DJ otočí směrem do sálu, který se uzavře a zábava může pokračovat do 2 hod. I po tomto čase hosté mohou samozřejmě dále pokračovat v zábavě, ale již bez hudebního doprovodu.
5. Vaříte Za Vratama?
Za Vratama máme kvalitně vybavenou kuchyň, ale nevaříme. 🙂 Rádi vám doporučíme námi osvědčené dodavatele cateringu z našeho okolí.